Зимова сесія Карпатської школи «Освіта для сталого розвитку. Міжнародне екологічне співробітництво», яка проходила  у  м. Косів, Івано-Франківської області, 7-12 лютого 2018 р. завершила свою роботу. Чотири дні напруженої роботи добігли до кінця, учасники повернулись додому збагачені новими знаннями та практичним досвідом. В роботі школи взяли участь професори ведучих національних навчальних закладів, представники Мінприроди України, організацій громадянського суспільства та місцевої влади. Завдання формальної та неформальної екологічної освіти обговорювались з представниками 34 місцевих громадських організацій та ЗОШ, які мали можливість ознайомитись зі змістом мультимедійних освітніх матеріалів «Крок за кроком» та «Зелений пакет», адаптованих для України експертами Регіонального Екологічного Центру (Угорщина).

Студенти географічного факультету КНУ імені Тараса Шевченка ознайомились з діяльністю Національних природних парків «Вижницький» та «Гуцульщина», відвідали музеї та експозиції культурних закладів Косівщини та прилеглої частини Буковини.  Виїзні сесії в НПП «Вижницький» та НПП «Гуцульщина» відбулись за участі Віталія Стратія, заступника директора з наукової роботи НПП «Вижницький», Любомира Держипільського, ст. н. співр. НПП «Гуцульщина» та Юрія Масікевича, професора Буковинського державного медичного університету.

Роботу Національного екологічного Центру України за 26 років презентував новообраний голова Руслан Гаврилюк. Цікаву дискусію на тему "Еволюція розуміння ефективності екологічного менеджменту» провів Андрій Демиденко,  ст. н. с. Інституту проблем математичних машин і систем  НАН України. Богдана Іванчук, Національний природний парк (НПП) «Гуцульщина» представила свій проект з налагодження роздільного збору побутових відходів у школі.

Перед учасниками Школи виступили також магістри і аспіранти КНУ Анастасія Шолохова, Мирослава Рябовіл, Олена Кирилюк та Лілія Юрків, які представили результати своїх наукових  досліджень  а також провели профорієнтаційну роботу серед старших гімназистів Косівської гімназії. 

Школа підсилила розуміння сучасних тенденцій розвитку світу та домінуючої ролі громад у процесі прийняття відповідальних рішень. Учасники мали можливість вивчити напрями і методи самоорганізації місцевого населення, формування цінностей і культурних традицій Косівщини.