Матеріали Зимової сесії міжнародної Карпатської Школи на тему «Досягнення цілей сталого розвитку-2030 у гірських регіонах країн Східної Європи», опубліковані на веб-сторінці географічного факультету  (посилання). Збірка містить погляди учасників школи на освітні, культурні та естетичні аспекти розвитку місцевих громад в контексті досягнення Цілей сталого розвитку в Україні. Тематика доповідей охоплює питання стійкості гірських ландшафтів, адаптації до кліматичних змін, розвитку вітроенергетики, інтегрованого управління водними та лісовими ресурсами. Анотації доповідей і презентації дають уявлення про шляхи подолання екологічних проблем регіону, кращі практики співпраці органів місцевого самоврядування з громадськістю та бізнесовими колами. У фокусі обговорення були теми освіти для сталого розвитку, впровадження оцінки впливу на довкілля та поводження з твердими побутовими відходами.



Ініціатива проведення зимової сесії Карпатської школи для студентів та аспірантів, викладачів ВНЗ та місцевих громад Косівщини належить географічному факультету КНУ у співпраці з  неурядовою організацією «Центр громадських ініціатив». Впродовж чотирьох років напрацьовані моделі міжнародної співпраці з Регіональним Екологічним Центром Сентендре, Угорщина, викладачами університетів Балтійського регіону, Представництвом групи молодих фахівців Міжнародної асоціації твердих відходів (ISWA) в Україні, Національними природними парками та громадськими організаціями національного рівня. У 2019 році Карпатська школа приймала 77 учасників, які представляли 12 вищих навчальних закладів, 5 ліцеїв, шкіл і бібліотек та 16 організацій громадянського суспільства. Серед доповідачів - експерти Мінприроди України та Укренерго, представники семи бізнесових організацій та трьох установ місцевої влади.

Наступна сесія Зимової школи планується на початок лютого 2020 року і буде присвячена питанням стратегічного планування та розвитку міжнародного туризму. Проект програми знаходиться на стадії обговорення.